Morsdag och födelsedag

 
I söndags var det morsdag här i Chile. Självklart saknade jag min mamma extra mycket den dagen, när alla andra kramade om sina mammor. Jag får vänta till september, förhoppningsvis, innan jag får krama om min mamma igen. Det är först när man är ifrån en person under längre tid som man förstår hur mycket man saknar/älskar denna personen. 



Idag firade vi svärmor som fyllde 50 år. Dagen till ära gjorde jag en smörgåstårta, som vi åt till kvällsmat. Den blev väldigt populär.
Som present fick hon en diskmaskin, som kommer att komma väl tillhands eftersom att det tar mycket av tiden att diska för hand för 6 personer.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Juan Martinez

La torta de emparedados es una cosa que yo me derrito jejejej

Svar: 👍 jeje estuvo bien rica
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven

Kommentera inlägget här :