Godkänd på sista tentan

Idag fick jag mejl från universitetet, där det stod att jag blev godkänd på den sista tentan! Vilket lättande besked! Nu har jag därmed klarat av alla de fyra tentorna. Det som återstår nu är det praktiska provet som är den 3:e december. Jag har inte fått någon riktig information ännu om hur provet är uppbyggt men jag har sökt lite på internet och där står det att det är som stationer, olika rum med olika patienter eller dockor, där man ska göra allt ifrån ankomstsamtal till att administrera intramuskulära injektioner eller dropp etc. Man blir både inspelad och granskad från ett rum bredvid, med en glasruta som skiljer rummen ifrån varandra. Pirrigt! 

Kommentarer :

#1: Marianne Avd 12

GRATTIS !
Roligt att läsa Din blogg!

Svar: Tack Marianne! Vad kul att du följer mig på bloggen! :)
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven

Kommentera inlägget här :