Pizzabagare

Ville bara berätta att jag och Christian, Pablos lillebror, har börjat att baka och sälja pizzor hehe, för att tjäna ihop lite pengar. Det har faktiskt gått bra för oss. Förra helgen sålde vi 11 st pizzor och idag säljer vi igen. Jag har provat många recept på pizzadeg, tills jag till slut hittade ett jättebra recept som gör att pizzorna blir likadana som på pizzeriorna i Sverige, dvs. jättegoda!! Receptet hittade jag på denna sidan: http://mobil.pizzahemma.bloggplatsen.se
 
Pizzorna har vi gjort hemma i en typ av stenugn och de som har köpt pizzor av oss har sagt att de tyckt om dem väldigt mycket. Vi har till och med en pizzameny hehe.
 
 

Kommentarer :

#1: Shanki

För gott syrran :). Önskade att jag hade en stenugn här :D. Saknar dig sis. Hälsa alla :D

Svar: Vi lämnade kvar en baksten hemma i Sverige. Tror att mamma har den. Om man gräddar pizzan på den så blir den snarlik 😊👍 saknar dig med brorsan kram
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven

Kommentera inlägget här :