Lycka

Idag fick jag reda på resultaten från de senaste två tentorna. Det var ett glädjande besked som jag fick, nämligen att jag blev godkänd på båda! Gissa om jag blev glad. Nu kan jag verkligen njuta av min mammas och storebrors vistelse här i Chile. Nu fattas bara att bli godkänd på EN tenta, som jag ska skriva i slutet på oktober. Om jag skulle bli godkänd på den, får jag göra det praktiska provet i november. Om jag klarar det praktiska provet är jag då äntligen färdig med den här långa processen, och får då min titel.

I skrivande stund är mamma och storebror på väg hit till Chile, på planet från Madrid. Imorgon bitti klockan 07.30 åker vi mot flygplatsen i Santiago för att invänta deras ankomst som är beräknad till 08.55. Just nu kan man säga att jag befinner mig i ett lyckorus. Det ska bli så skönt att få se dem imorgon ❤️

Kommentera inlägget här :