Läsa, läsa och läsa

 
Min vardag har sett ut så här de senaste dagarna, och kommer att fortsätta se ut så inför tentan. Denna gången tror jag och hoppas jag att det ska gå betydligt mycket bättre än första gången. Dels så har jag kommit in mer i språket, fackspråket, som innebär medicinska- samt omvårdnadsord och dels så vet jag ju nu hur tentan är upplagd och vad jag ska lägga mest fokus på. På måndag åker jag inte in själv till Santiago för att skriva tentan, utan Pablo följer också med, för att ge mig stöd ❤️. Det är nu som det gäller. Om jag blir godkänd på denna tentan återstår bara det praktiska provet i november.
 
Det har under de senaste dagarna varit rena rama sommarvärmen med temperaturer på över 30 grader. På natten har det också varit varmt med över 20 graders värme. Svettigt!
 

Kommentera inlägget här :