Saknad

Ligger vaken och kan inte sova. Klockan är 0:40 och alla andra ligger och sover. Jag är fortfarande förkyld och på natten är det som värst. Dels får jag det jobbigare att andas p.g.a. min astma och så är jag även så förfärligt snorig just nu.
När jag nu befinner mig i min ensamhet och allt är tyst runt omkring mig, cirkulerar det även en hel del tankar i mitt huvud. Bl.a. saknad och hemlängtan. Jag försöker vara stark men då och då kommer tårarna fram. Jag känner mig splittrad. Jag är samtidigt lycklig men även ledsen. Och när man tänker på att det inte bara är att ta bilen hem till mamma så får man liksom panik. När man tänker: ja just det, jag befinner mig ju "bara" på andra sidan jordklotet och det inte alls är så enkelt att bara åka för en stund. Jag visste från början att det skulle bli tufft att vara ifrån min familj. Jag försöker att vara stark när mamma eller pappa ringer till mig..och ändå kan jag höra på deras röster att de är ledsna. Men så fort vi lagt på luren så kommer mina känslor fram...
Älskar er och saknar er mycket, min älskade familj!




Kommentarer :

#1: Shanki

Saknar er med...du och Pablo. Men vi kommer ses någon dag och tills dess får du ha det så bra och inte tänka så mycket på det. Det är väl inte det lättaste men du är stark :). Älskar er!

Svar: Hoppas att det inte dröjer allt för länge ❤️ Tack för ditt stöd storebror. Älskar er
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven
#2: Juan Martinez

Ledsen att du är sjuk min dotter, krya på dig . Vi längtar och saknar efter dig så mycket, för att vi inte ha dig i närheten , men vi vet att allts kommer att blir bättre för dig och du kommer att lycka i livet, Du har vårt stöd min Ginni.....puss o kram// Din far

Svar: Tack pappa. Saknar er med. puss och kram
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven
#3: Juan Martinez

3< <3

skriven
#4: Erika

Det kommer att gå upp och ner med saknaden!!
Vi tänker på dig på jobbet och jag hoppas du snart kan få börja jobba lite med det som du är så bra på (att nursa). Ha det gott

Svar: Tack Erika för stödet. Tänker också på er. Detsamma
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven

Kommentera inlägget här :