En vecka kvar...

 
Idag är det då bara en vecka kvar. Mycket har hänt sedan förra gången jag skrev. Tv:n och bilen är numera sålda. Det känns lite ovant att behöva åka buss till stan. Fler väskor har blivit packade och jag har sagt hej då på jobbet, där jag fick de här fina blommorna.
Här om dagen fick jag även bevittna ett plötsligt hjärtstopp och påbörja HLR...
Mina tankar går till den berörda familjen <3. 

Så man kan väl säga att vi är mitt uppe i sluttampen. Igår passade jag även på att titta på när lillebror E (10 år) spelade hockeymatch. Det kommer jag inte få göra mer på ett tag. Tvåmålsskytt blev han och laget vann stort med 13-0. Gissa om storasyster var stolt!


Kommentarer :

#1: Anki B

Lycka till med flytten och jag hoppas ni kommer att få det bra!

Du kommer att vara saknad på jobbet men jag hoppas att du kanske kommer tillbaka nån gång!

Kram Anki

Svar: Tack Anki! Ja vem vet ;) kramar
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven
#2: Mona

Ha det så bra, vi kommer att sakna dig!

Svar: Tack så mycket Mona. Saknar redan jobbet och alla goa arbetskamrater!
Madeleine Pizarro Torrijos

skriven

Kommentera inlägget här :